სახვითი და გამოყენებითი
ხელოვნება - განვითარების შეფასების რუბრიკა
ავტორი - მ.ბარტელი
კატეგორია
|
მასწ:
მოსწ:
აღწერა
|
კარგი
|
საშუალო
|
საჭიროებს გაუმჯობესებას
|
ზრდა,სიახლე,გაუმჯობესება
|
შეესაბამება თუ არა ეს ნამუშევარი იმავე მოსწავლის წინა ნამუშევარს?
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მასში მეტი გრძნობა და გამომსახველობა?
|
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მასში მეტი ნააზრევი?
|
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მასში მეტი ოსტატობა?
|
|
|
|
|
შემოქმედებითობა და მოულოდნელი აღმოჩენები
|
რამდენად ორიგინალური, ინოვაციური და თამამია ნამუშევარი?
|
|
|
|
ჩანს თუ არა ზრდა ან რაიმე ცვლილება იგივე მოსწავლის წინა ნამუშევართან
შედარებით?
|
|
|
|
|
დავალების შესრულება
|
რამდენად კარგადაა ნამუშევარში გადაჭრილი დავალებაში მოცემული პრობლემა?
|
|
|
|
თუ მოსწავლის ნამუშევარი არ ითვალისწინებს მოცემული დავალების პირობებს
და სხვაგვარადაა გადაწყვეტილი, ჰქონდა თუ არა მოსწავლეს ამისთვის სერიოზული მიზეზი?
|
|
|
|
|
გულმოდგინება
|
ნამუშევრის სტილი სწორად და გააზრებულადაა შერჩეული და მისი შესრულება
სათანადო დონეზეა
|
|
|
|
ზედმეტად არ ჩქარობს ნამუშევრის დასრულებას , მაგრამ ყურადღებას აქცევს
მის ხარისხის
|
|
|
|
|
თანამშრომლობა
|
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ყურადღებიანია სხვების მიმართ
დისკუსიების მსვლელობისას, ეხმარება მეგობრებს,მაგრამ არ ასრულებს სამუშაოს მათ მაგივრად
|
|
|
|
უსვამს თუ არა მოსწავლე მეგობრებს კარგ შეკითხვებს?
|
|
|
|
|
სამუშაო ჩვევები
|
ბოლომდე ასრულებს თუ არა სამუშაოს?
|
|
|
|
ესაუბრება თუ არა თანაკლასელებს სამუშაოს შესახებ და არა სხვა თემებზე?
|
|
|
|
|
ხელოვნების
პრინციპები და ელემენტები
|
ეძებს თუ არა ხელოვნების პრინციპების გამოყენების და კომპოზიციური გადაწყვეტის
სხვადასხვა გზებს ხელოვნების ელემენტების მაქსიმალური გამომსახველობის მისაღწევად?
|
|
|
|
ცდილობს თუ არა ერთიანობისა და მრავალფეროვნების მიღწევას დასამახსოვრებელი
ნამუშევრის შექმნის მიზნით?
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий