среда, 16 января 2019 г.

მოსწავლის განვითარების შეფასებისრუბრიკა


სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება - განვითარების შეფასების რუბრიკა
ავტორი - მ.ბარტელი
კატეგორია


მასწ:
მოსწ:
აღწერა
კარგი
საშუალო
საჭიროებს გაუმჯობესებას
ზრდა,სიახლე,გაუმჯობესება



შეესაბამება თუ არა ეს ნამუშევარი იმავე მოსწავლის წინა ნამუშევარს?




ჩანს თუ არა მასში მეტი გრძნობა და გამომსახველობა?




ჩანს თუ არა მასში მეტი ნააზრევი?





ჩანს თუ არა მასში მეტი ოსტატობა?





შემოქმედებითობა და მოულოდნელი აღმოჩენები
რამდენად ორიგინალური, ინოვაციური და თამამია ნამუშევარი?





ჩანს თუ არა ზრდა ან რაიმე ცვლილება იგივე მოსწავლის წინა ნამუშევართან შედარებით?




დავალების შესრულება



რამდენად კარგადაა ნამუშევარში გადაჭრილი დავალებაში მოცემული პრობლემა?




თუ მოსწავლის ნამუშევარი არ ითვალისწინებს მოცემული დავალების პირობებს და სხვაგვარადაა გადაწყვეტილი, ჰქონდა თუ არა მოსწავლეს ამისთვის სერიოზული მიზეზი?




გულმოდგინება



ნამუშევრის სტილი სწორად და გააზრებულადაა შერჩეული და მისი შესრულება სათანადო დონეზეა





ზედმეტად არ ჩქარობს ნამუშევრის დასრულებას , მაგრამ ყურადღებას აქცევს მის ხარისხის





თანამშრომლობა
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ყურადღებიანია სხვების მიმართ დისკუსიების მსვლელობისას, ეხმარება მეგობრებს,მაგრამ არ ასრულებს სამუშაოს მათ მაგივრად




უსვამს თუ არა მოსწავლე მეგობრებს კარგ შეკითხვებს?





სამუშაო ჩვევები
ბოლომდე ასრულებს თუ არა სამუშაოს?




ესაუბრება თუ არა თანაკლასელებს სამუშაოს შესახებ და არა სხვა თემებზე?




ხელოვნების პრინციპები და ელემენტები

ეძებს თუ არა ხელოვნების პრინციპების გამოყენების და კომპოზიციური გადაწყვეტის სხვადასხვა გზებს ხელოვნების ელემენტების მაქსიმალური გამომსახველობის მისაღწევად?



ცდილობს თუ არა ერთიანობისა და მრავალფეროვნების მიღწევას დასამახსოვრებელი ნამუშევრის შექმნის მიზნით?





Комментариев нет:

Отправить комментарий