·როგორ
ვხელმძღვანელობ (ან ვხელმძღვანელობ თუ არა) გაკვეთილის დაგეგმვისას სასწავლო
გეგმით განსაზღვრული სტანდარტით?
·როგორ
შევიმუშავებ გაკვეთილის დაგეგმვისას (ან შევიმუშავებ თუ არა) შეფასების სტრატეგიას
და ინსტრუმენტებს?
·ვიყენებ
თუ არა მრავალფეროვან შეფასების ინსტრუმენტებს სწავლის შედეგის და აკადემიური
მიღწევის სტანდარტის შესაბამისად?
·რა
დროს ვუთმობ შეფასებას?
·მოსწავლეებს
ყოველთვის ვაცნობ და ვუხსნი გაკვეთილის მიზნებს?
·ვაძლევ
თითოეულ მოსწავლეს უკუკავშირს ზეპირად და წერილობით?
·რა
დამხმარე მასალას ვიყენებ?
·რა
აქტივობებს ვიყენებ სპეციფიკური მიზნით?
·რა
სტრატეგიას ვიყენებ საშუალო და სუსტ ბავშვებთან მუშაობისთვის?
·აკადემიური
პასუხისმგებლობის გარდა რა ვალდებულებებს ვასრულებ?
·როგორ
ვიყენებ საგაკვეთილო "ფანჯარას”?
·რა
მეთოდებით ვუწყობ ხელს მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას, რათა მათ მონაწილეობა
მიიღონ კლასგარეშე აქტივობებში?
·კლასის
მართვის რა მეთოდებს ვიყენებ?
·ვთანამშრომლობ
კოლეგებთან, რათა უკეთ გავიგო მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების დონე სხვადასხვა
კლასში?
·როგორ
ვმუშაობ მშობლებთან?
·რა
სახით შეიძლება პოზიტიური სასწავლო გარემოს შექმნა?
·როგორ
ვინარჩუნებ სისუფთავეს კლასში?
·როგორ
ვიცავ ვადებს?
წყარო: ჟურნალი "მასწავლებელი".
Комментариев нет:
Отправить комментарий