вторник, 22 сентября 2015 г.

ესეს შეფასების რუბრიკა ხელოვნებაში(საგამოცდო ტესტიდან)



0 ქულა
1 ქულა
2 ქულა
3 ქულა
         I. საკითხის დასმა

საკითხი ბუნდოვანია, დავალება  სწორად არ არის გააზრებული
ესესთვის შერჩეული საკვლევი მასალა და საკითხი საინტერესო დასკვნების გამოტანის შესაძლებლობას ნაკლებად იძლევა.
ესესთვის შერჩეული საკვლევი მასალა და საკითხი საინტერესო დასკვნების გამოტანის შესაძლებლობას იძლევა.

II. კვლევის სტრატეგიები:
ადარებს, აანალიზებს, განიხილავს საკითხს ისტორიულ, რელიგიურ და სოციალურ კონტექსტში.
ნაშრომიდან ჩანს, რომ მოსწავლეს არ გააჩნია შესაბამისი ცოდნა. ვერ იაზრებს საკითხს.
ზედაპირულად ახასიათებს ცალკეულ ძეგლს.
საკვლევ მასალას განიხილავს და ნაწილობრივ ადარებს ერთმანეთს.
აანალიზებს საკვლევ მასალას და განიხილავს საკითხს ისტორიულ, რელიგიურ და სოციალურ კონტექსტში.
III. ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებებს
ნაწერიდან ჩანს, რომ მოსწავლეს არ გააჩნია შესაბამისი უნარები.
აკეთებს დასკვნებს მხოლოდ ცალკეულ ძეგლთან დაკავშირებით.
გამოაქვს დასკვნები კონკრეტული ძეგლების შესახებ, გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას, თუმცა უჭირს დასაბუთება.
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას და ანალიზისა და შედარების საფუძველზე პოულობს მიზეზ- შედეგობრივ კავშირებს, გამოაქვს დასკვნები, ასაბუთებს და განაზოგადებს მათ.
IV. ტერმინოლოგია: ადეკვატურად იყენებს პროფესიულ ტერმინებს.

ამჟღავნებს პროფესიული ტერმინების შეზღუდულ ცოდნას
ამჟღავნებს პროფესიული ტერმინების კარგ ცოდნას.



Комментариев нет:

Отправить комментарий