|
0 ქულა
|
1 ქულა
|
2 ქულა
|
3 ქულა
|
I. საკითხის დასმა
|
საკითხი ბუნდოვანია, დავალება
სწორად არ არის გააზრებული
|
ესესთვის
შერჩეული
საკვლევი
მასალა
და
საკითხი
საინტერესო
დასკვნების
გამოტანის
შესაძლებლობას
ნაკლებად
იძლევა.
|
ესესთვის
შერჩეული
საკვლევი
მასალა
და
საკითხი
საინტერესო
დასკვნების
გამოტანის
შესაძლებლობას
იძლევა.
|
|
II. კვლევის სტრატეგიები:
ადარებს,
აანალიზებს,
განიხილავს
საკითხს
ისტორიულ,
რელიგიურ
და
სოციალურ
კონტექსტში.
|
ნაშრომიდან
ჩანს,
რომ
მოსწავლეს
არ
გააჩნია
შესაბამისი
ცოდნა.
ვერ
იაზრებს
საკითხს.
|
ზედაპირულად
ახასიათებს
ცალკეულ
ძეგლს.
|
საკვლევ
მასალას
განიხილავს
და
ნაწილობრივ
ადარებს
ერთმანეთს.
|
აანალიზებს
საკვლევ
მასალას
და
განიხილავს
საკითხს
ისტორიულ,
რელიგიურ
და
სოციალურ
კონტექსტში.
|
III. ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებებს
|
ნაწერიდან
ჩანს,
რომ
მოსწავლეს
არ
გააჩნია
შესაბამისი
უნარები.
|
აკეთებს
დასკვნებს
მხოლოდ
ცალკეულ
ძეგლთან
დაკავშირებით.
|
გამოაქვს
დასკვნები
კონკრეტული
ძეგლების
შესახებ,
გამოხატავს
საკუთარ
დამოკიდებულებას,
თუმცა
უჭირს
დასაბუთება.
|
გამოხატავს
საკუთარ
დამოკიდებულებას
და
ანალიზისა
და
შედარების
საფუძველზე
პოულობს
მიზეზ-
შედეგობრივ
კავშირებს,
გამოაქვს
დასკვნები,
ასაბუთებს
და
განაზოგადებს
მათ.
|
IV. ტერმინოლოგია: ადეკვატურად იყენებს პროფესიულ
ტერმინებს.
|
|
ამჟღავნებს
პროფესიული
ტერმინების
შეზღუდულ
ცოდნას
|
ამჟღავნებს
პროფესიული
ტერმინების
კარგ
ცოდნას.
|
|
вторник, 22 сентября 2015 г.
ესეს შეფასების რუბრიკა ხელოვნებაში(საგამოცდო ტესტიდან)
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий